close
標題:

中學BODY CHEAK

發問:

我今年中四,,我學校話要抽人去BODY CHEAK,,一班一男一女,,我覺得好奇,,班主任叫我去,,我好無奈。我星期六自己去,,上左去見到同學,,我叫佢等我先走,,佢話OK,,我等左一會,,入左去見到個男E生好怪,,佢叫我躺在床上,,我中四個胸好大,,個E生叫我除3,,我冇除bra,,佢冇叫我除,,但係手放左入個bra,,玩的個胸,,我好無奈,,我好快CHEAK完,,但我個同學未出來,,十分鐘後佢出來,,我問佢做咩感久唔出來,,佢話個女E生見到佢後,,話等一陣,,個女E生當佢面前除bra,,佢唔睇,,但個女E生幫佢除3+「庫」,,個女E生除曬D3,,躺下床,,叫佢捏佢個胸+插入去(你知係咩啦),,佢想WEAR D... 顯示更多 我今年中四,,我學校話要抽人去BODY CHEAK,,一班一男一女,,我覺得好奇,,班主任叫我去,,我好無奈。 我星期六自己去,,上左去見到同學,,我叫佢等我先走,,佢話OK,,我等左一會,,入左去見到個男E生好怪,,佢叫我躺在床上,,我中四個胸好大,,個E生叫我除3,,我冇除bra,,佢冇叫我除,,但係手放左入個bra,,玩的個胸,,我好無奈,,我好快CHEAK完,,但我個同學未出來,,十分鐘後佢出來,,我問佢做咩感久唔出來,,佢話個女E生見到佢後,,話等一陣,,個女E生當佢面前除bra,,佢唔睇,,但個女E生幫佢除3+「庫」,,個女E生除曬D3,,躺下床,,叫佢捏佢個胸+插入去(你知係咩啦),,佢想WEAR D 3,,個E 生唔俾......佢喊左出來,,我冇再問,,送佢回家。我地要做咩?

最佳解答:

實有問題囉= = 1** 學校係絕對唔會"抽"人去body check BODY CHECK應該係填FORM唔知乜乜署戈D(1時諗唔起==) 你應該填過NA? 我依加中五.. 都係第1次聽會"抽人"-.- 就算你填左FORM 會比番張紙你叫你去邊個地方CHECK.. 唔會冇神神叫嫁 2** 咁多人, 咁岩梗中個波大? 仲要咁岩女GE比男醫生搞 男GE比女醫生搞= = 3** 正確 GE BODY CHECK唔會正係CHECK你對波囉= = 我中四戈年都有報., 但因為太忙冇去到-.- 但以往咁多年 都冇咁搞我囉 可能我戈到冇你咁大NAX) 正常GE BODY CHECK. 實有榜重, 度高戈D嫁BOR 你男同學戈邊仲SAD, 好明顯佢搵你地泥泄慾 不過我諗你都知唔正常NA-.- 整喊埋你個"男"同學.. 可能佢專登簡個平時唔多敢出聲.. 我覺得你要問下第2 D老師., OR校長睇下係咪真係有抽樣BODY CHECK LEE件事囉 ..可能你班主任有問題-.- 如果唔係GE..(I MEAN你學校都知) 你地1齊同社工講係最好* 社工係大人 跟進都方便D 比成人有較多處理問題GE經驗 學校社工唔掂.. 出面大把丫 又唔駛錢-.- 又唔會好似MAMI咁火姐眼嘈到傻 1定要去講囉= = 唔係下年你D學妹學弟又.. E+ 香港D風化案真係月泥月多-.- (今日有單1歲女BB被姦==睇到我O哂咀)<- 多魚的-.- 講真:: 係好難告得入囉 但好過年年有人中計 如果搞大少少個2條XX可能冇得做學童醫生-vv- 最好na ^ 唔好舌低比D變態佬丫.. 另外..安慰下你同學啦-.-好慘

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

首先呢,你個檢查冇問題ge,因為我諗呢,個e生未必係"玩:"ge,因為佢摸你個胸部係諗住睇下發育得正5正常,同埋有冇硬塊..(但係如果你5想你係可以say no,你可以拒絕的) 咁但係你男性朋友哩件事就太奇怪拉,因為正常ge男生身體檢查5應該係咁的,首先,你要先同學校ge社工又或者班主任講哩件事,仲有屋k人,到時佢地會識得幫你處理. 我卑到ge意見只有哩d..希望可以幫到你地拉.
arrow
arrow
    全站熱搜

    zogfly3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()