close
標題:

我想問d野(about分手)

發問:

我有個friend(女)個男友同佢分左手 佢話係因為個男仔叫佢同佢sex 但當然我個friend拒絕啦 then個男仔就同佢講 "你唔同我sex即係唔愛我啦 咁我地分手啦咁" 我個friend好唔開心 咁佢(friend)應唔應用同返佢一齊&同佢sex? 更新: (佢地21(女)23(男)歲...)

最佳解答:

我既意見係唔好 佢鐘意佢既玉體多過鐘意佢 DD甘既男人唔要都"吧"

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

咁樣姐係無一齊過,分咩手呢?食唔落就唔好食啦!!!!!!!!|||||如果佢男友真係中意佢既話, 就好應該尊重佢,唔好逼人做d佢唔中意既野。 加上婚前性行為會忍起好多問題。 如果你fd未夠16歲,做性行為有左bb 你男友同你fd都係犯法既。 即使係夠,都唔一定冇問題。 因為未完全發育完,個bb生出黎都很多問題。 再講,個bb邊個take care先?!
arrow
arrow
    全站熱搜

    zogfly3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()