標題:

QQ堂打字 (速成 , 繁中 ) 點先唔會出現亂碼 ?

發問:

QQ堂打字 (速成 , 繁中 ) 點先唔會出現亂碼 ? 更新: 我終於發現左一個終極方法 , 我知道怎樣做了 , 有玩qq堂的朋友們可以加我 ,qq 525546464

最佳解答:

以上說的人就大錯特錯 因為QQ堂打的字是簡體中文 我們打的是繁體中文,你要安裝一個能打簡體中文軟件 2007-11-03 13:45:30 補充: 你可以試下用Microsoft AppLocale睇下得唔得^^

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

【禁控制台>地區咩語言>果到改左做中文(PRC) 每次改番都要開機 如果轉左PRC你睇繁中會亂碼 】 ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ (1).我本身都係打左之後變左亂碼,但係用左以上ge方法,真係可以打到正常ge字 (2).香港ge輸入法係打到簡體字嫁,我e家都仲係打到(不過d大6人識睇繁體字,so唔使可以打番我地打開ge字!!)|||||禁控制台>地區咩語言>果到改左做中文(PRC) 每次改番都要開機 如果轉左PRC你睇繁中會亂碼
arrow
arrow
    全站熱搜

    zogfly3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()