close
標題:

MSN打完一句訊息之後,佢話下列訊息無法傳送給所有收訊者:

發問:

MSN打完一句訊息之後,佢話下列訊息無法傳送給所有收訊者: 例如,我打HI 佢就話下列訊息無法傳送給所有收訊者 點解會咁樣既

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

之前我hi我個fd都系咁,,跟住系佢msn個人信息果度話仲咩冇人add我既,,平時佢唔多唔小都會有幾個人add,,,後來我同佢傾電話講番呢件事,,,應該系佢msn有問題,,唔系我有問題,, 過多一陣就可能會無事嫁la..

其他解答:

可能性好多... 可能係對方突然offline..... 又或者係msn hang了... msn成日都係咁... 唔需要太大驚小怪... 過一陣就無事嫁啦!
arrow
arrow

    zogfly3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()