close
標題:

狗狗去臭臭

發問:

D狗狗好鍾意去草地去臭臭 ﹐如果噴漂白水 ﹐我又怕D草會死晒 ﹐請問仲有無其它辦法呢??? 更新: ......nn 更新 2: 謝謝honeybee_forever 如果我係狗主﹐我一定會試下﹐但問題係﹐我係草地既屋住﹐D狗狗好鍾意係我草地去"唔唔"﹐所以我先係苦主﹐請你幫下我啦﹗﹗因為我BB對狗狗D毛敏感 ﹐所以我真係好想D狗狗唔好再黎廁廁。

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

狗狗好鍾意去草地去臭臭, 其實可以話係你的責任及造成的, 令佢成為習慣, 因為草葉嘅特殊味道會誘使狗狗要留下自己 味道...., 基本上椌制權應在主人身上, 希望不會太遲啦. 你放狗時應該拖繩, 讓牠在空地飛馳活動, 或與牠追逐遊玩吓, 可以加快牠去便便時間, 直到佢真係便便後給予小食稱讚佢, 但一定要堅持一段時間等佢知道去便便應在什麼地方, 尤其是 當你用報紙,雜誌, 油墨味佢會容易辨認得到. 等佢習慣佐, 就唔怕佢去草地了, 但狗狗去草地好容易沾染細菌, 或有危險, 都係少去為妙啦. 2010-07-06 13:34:15 補充: 原來你不是狗主, 由於唔同狗狗對味道有唔同反應, 唔可以話一定得, 最經濟同有效可用白醋, 不用稀釋, 圍繞草地噴多D, 之後唔得, 可噴一些難聞的消毒藥水或殺蟲水, 同時可以的話, 貼指示內有殺蟲劑, 給主人注意. 不妨試試! 2010-07-06 14:00:52 補充: 如果唔怕麻煩小小, 試埋胡椒粉或有阻嚇作用.

其他解答:
arrow
arrow

    zogfly3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()