close
標題:

Xanga a~....快D入黎幫手.......緊急...42分

發問:

我個xanga site: www.xanga.com/samuel7055 上黎我個xanga幫我睇睇////thx 我岩岩整左個slide show... Q1.我想問點樣可以將佢放係最上........唔會一路跌落去.... Q2仲有點樣將D相既次序調轉 Q3.點樣再加相????? 更新: 我點delete 番係webblog o個 個slide a~ 更新 2: 我搵唔到個edit it 個字既~ 更新 3: 我搵到la ....真係唔該你 仲有最後我想問埋我應該點去加番幅相//////即係左面o個 幅

最佳解答:

我上過去睇...你個slide show唔係放係header,係當webblog咁放左出黎...所以佢咪會一路向下移... 你開slide show果時...佢咪可以比你copy果一大段野既,你就copy落黎...然後log in自己xanga去edit的第5頂look and feel...header下面有一個長方形格係有3頂可以選既...你選Input your own HEADER HTML...再將你copy左果段野放係下面個大格到就得ga喇... 如果你要再加相,你就去番slide.com果到log in再按"我的傑作"再edit就得ga喇... 希望幫到你啦=) 唔明再問啦 2007-08-14 18:46:47 補充: 你係xanga log in左先,果個slide show下面有d細細粒既字,有一個edit it的字...你按入去,拉到最低加手邊就有個叫delete...你按果個delete左去就得ga喇... 2007-08-14 18:49:07 補充: 最低右手邊就有個叫delete...你按果個delete左去就得ga喇... 2007-08-14 18:59:53 補充: 仲有...我發現我未答你的=>點樣將D相既次序調轉答=>你一加相果時,你將頁面拉到去最低就會見到你加既相係到...你就係果到指住張相再按住mouse拉去你要的位置就可以了...即是好似平時係電腦桌面到移d野咁樣...如果你要再加相,你就去番xanga到按番你個slide show果到按我的傑作,再按edit&add photo,你會見番果個加相的頁面...就加得ga喇... 2007-08-15 14:55:52 補充: 你左手邊果張相其實係profile張相黎的...你先log in xanga...按edit的第一項your profile,一按入去就會見到左手邊有張相仔,相下面有句野叫做Edit Your Profile Photo...你按入去時佢會彈句野出黎,你就按確定...之後就會見到另一個頁面...左手面的格有一項係Upload Profile Pics>>....你就upload你要放既相...最多可以放3張...但只係選一張黎放...而你要選用果張相時...你要係右手邊有一項係Default Pic,按一下,佢變左yes就即是用緊果張相的...

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    zogfly3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()