close
標題:

o古o臣的出廠價

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我今年想做年宵, 想做大約4000- 6000個o古o臣賣, 請問一個 15 X 15 X 30 cm 的o古o臣大約出廠價是多少?

最佳解答:

(1)15 x 15 x 30cm 稍細. (2) depends on 布料. (較平的針織平紋, 如毛公仔料--剪毛布,起柔剪毛布) (3)絲印公仔定係繡花 ? 平面定立體? 不規則 / 動物形成本都不同. (4)我老公做緊 麥x 咕 o臣 . 如要幫忙請來詳細資料, 再答你. auwincy@yahoo.com.hk

其他解答:

比d 資料我報價比你. sampo_business@yahoo.com.hk|||||這裏可以幫到你 http://yayantw.manager-pla.cn/yahoo.com.hk/hk/auction/1118037410|||||很多年宵朋友, 都會都此網找貨 www.boss38.com 希望幫度你啦!|||||hello, 我地o喺正規毛絨公仔廠,有多年做年宵單(例如毛公仔&cushion等)o嘅經驗。 請将相關資料(例如款式/布料)send俾我,會計算出價錢和貨期俾你参考。 ericyour@yahoo.com.hk thanks & best regards, eric
arrow
arrow

    zogfly3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()