close
標題:

anges b頸鏈鎖

發問:

我想問專門店係咪冇得買架喇??? 可唔可以刻名係上面?? 如果anges b 冇再出..請問仲有邊度有出頸鏈鎖 ? 更新: 我當然想要d用鎖匙先開到果 d la.. 如果 anges b 冇再出.. 咁我可以去邊度買?? 貴d都冇所謂架.. tiffany果條係咪要key先開到???

最佳解答:

我見過銅鑼灣仲有得買..而家就唔知喇~ 不過yahoo拍賣其實有好多..都炒高左d..但如果專門店賣哂都冇法啦 專門店唔會幫你刻名上去嫁~你可以去d純銀店度刻,唔買野要收$.. 我本身自己買左3條...2條頸錬一條手錬 agnes b未出之前,其實tiffany & co出左一條,價錢1300蚊 因為我睇左nana之後超想買.. 但agnes b有2色而唔係純銀既,我想跟男友一人一條既..但我本身中意純銀.. 純銀既仲有藉著雨點說愛你果條~ 我一定買純銀/tiffany.. 不過如果你唔係要牌子既話, 其實日本出左R字鎖~而且而家出左一個同agnes b一樣既鎖,因為係同一個廠造既.. 你係想要開到鎖既定冇所謂先? 開唔到既,好多都有dior都有出 你買比男仔/女仔?定自己? 希望幫到你~~^^

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    zogfly3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()