標題:

十兄弟笛譜

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

唔該你地丫,,我而家要講我既要求,,就係唔要一段仔,,唔好要1234果d,,d笛譜要連歌詞例子: 你我快伸出右手 問問候今天去憂愁 F F F A G D G E E E G G F A C 放假最好一齊玩 自自在在無謂心掛掛 F F F A G D G E E E E D E G F F 唔好有果d~w音呀果d呀--’’都唔要咁答我,,笛譜就冇歌詞就有,,咁都唔得丫,,如果比1234果d我~你同我譯返果d做abcd音呀,,都唔好你我快伸出右手 問問候今天去憂愁 FFFAGDGEEEGGFAC<<比你睇到d咁既笛譜你都火喇

最佳解答:

別怕苦 苦中不逗留 BC'D' ; ; D'D' D'BA 陪著你 多少都足夠 ABC' C'C' C'AG 那怕青絲一朝變白 GAB BBAGF# 橫越過萬重山以後 這傳奇千世傳留 EF#GF#EAGF# GF#EAGDE 來 下決心堅決地窄路航行 E GGBAGF#GF#DE 來 就算崎嶇繼續協力同心 E GGBAGF#GF#D' AB(AG) 看盡天涯誰肯擔當憂困 C'BC' ; EEC'BCBG 願兩脅留刀印 BC'C' ; ;EBG 我願意嚴寒中為你擋雪 C'BC' ; ;EEC'BCBG 遇上了你是榮幸 BC'C' ; ;C'BAB 別怕苦 苦中不逗留 BC'D' ; ; D'D' D'BA 陪著你 多少都足夠 ABC' C'C' C'AG 那怕青絲一朝變白 GAB BBAGF# 橫越過萬重山以後 這傳奇千世傳留 EF#GF#EAGF# GF#EAGDE

其他解答:
arrow
arrow

    zogfly3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()