標題:

[[急]] 我係電腦入歌cd到..但係我係 dvd機 同 vcd機聽唔到...幫忙好嗎?!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我有個問題.. 我係電腦入歌入去cd到..(cd room)... 但係我係 dvd機 同 vcd機聽唔到... 但係我係電腦就聽到.. 可以點樣係dvd 機同vcd機聽到?! 比個步驟我好嗎?! 唔該...!!

最佳解答:

你要用一d燒碟程式燒d歌入去 用nero//Alcohol 120% 都得 基本上就算你電腦聽到你部cd都唔一定支援某d格式,由於解碼IC唔同, 所以普通/舊款CD機係唔支援MP3格式 而且因為線路問題, 所以係改唔到 最簡單方法係用程式將MP3轉返去CD format, 不過音質會差, 所以不如由MP3機直接connect去擴音機仲好 音樂轉檔精靈 http://toget.pchome.com.tw/intro/multimedia_transfer/23949_dl.html 體支援的格式如下: 輸入: Wav?Mp1?Mp2?Mp3?Mp4?M4a?M4b?Ape?Mpc?Mpp?Mp +?Ogg?Fla?Flac?Ofs?Ofr?Wma?Aac?Alac?Ac3?Tta?Wv?Pac?Rka?Rm?Asf?Asx?Wm?Wmd?Wmv?Aif?Aifc?Aiff、 Mo3、Xm、Mod、S3m、It、Mtm、Umx 、Vqf 共 41 種。 輸出: Wav?Mp3?Mp4?M4a?Ape?Mpc?Ogg?Flac?Ofr?Wma?Aac?Tta?Wv?Pac?Rka 共 15 種。 ID3 標籤支援: MP3?APE?MPC?OGG?FLAC?AAC?WV?TTA?RKA 9 種。 要係cd聽最好就由唔同格式轉返去cd 格式先就得 2008-04-10 18:09:27 補充: 標準的DVD機可以播放dvd/vcd/cd 格式

其他解答:

你入歌 係點入ge?? 係直接存入光碟去 就完成? 還是存入光碟 再寫入光碟 再完成?? 若你係 存入光碟 再寫入光碟 (若張CD係DVD碟) 的話 放到DVD機 因該係睇到ge!! 你咁樣 一係張碟有問題 一係你冇存好 抑或係部DVD機有問題! DVD機我就試過了,係可以用ge 但VCD機就未試過!!
arrow
arrow

    zogfly3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()